fbpx

🇭🇺Magyarország – Albánia🇦🇱

Szállásfoglalás, információ: info@albaniaszallas.hu, +36304663748

☀️ APARTMANOK☀️

A homokos tengerparttól 70-100 méterre fekvő teljesen felszerelt apartmanjainkban szeretettel várunk.

Teljesen felszerelt konyha (edények, étkészletek, mikró, indukciós főzőlap, vízmelegítő, hűtő). Minden helyiség klimatizált. Apartmanjainkban ingyenes Wifi használat biztosított. A fürdőszoba igényesen kialakított, épített zuhanyzóval, és wc-vel.  Az apartmanok friss ágyneművel és törölközővel el vannak látva!

Felszereltség:  +Smart Tv    +Ingyenes Wifi   +Teljesen felszerelt konyha  +Ingyenes parkolás +Épített zuhanyzó  +Dupla légkondi +Közeli tengerpart +Családbarát apartman  +Lift

☀️ÉTKEZÉS☀️

A közelben sok étterem található és az apartmanok alatt magyar személyzettel rendelkező étterem is van, ahol akár reggeli ebéd és vacsora (svédasztalos) is igényelhető!

☀️UTAZÁS, PARKOLÁS, AUTÓBÉRLÉS☀️

Az apartmanjaink  Durrestől 12 kilométerre, és a Tiranai reptértől 46 kilométerre található, ahonnan felár ellenében transzfert biztosítunk. (10 Eur/fő)

Parkolás: helyben a felszíni parkolás ingyenes a mélygarázs 5Eur/nap

Helyben autóbérlés is lehetséges részletek itt

☀️ELHELYEZKEDÉS☀️

Elhelyezkedése: https://goo.gl/maps/8pstv5FVEj3u98jH9

Rruga e Fshatrave Turistike, Qerret, Albania

Foglalás, információ: Lipóczi Tamás Telefonszám  Facebook (közvetlen kapcsolat: nincs foglalási, ügynöki díj) info@albaniaszallas.hu

Több mint 190 db apartman elérhető

Ára: főszezonban 50-60-70-80 (XS,S,M,L) Eur/nap

„L”apartman 2+2+1 fő (70nm)

Az apartman 2 különálló helyiségből áll, melyben 2+2+1 fő elhelyezésére van lehetőség (2 felnőtt és 2 gyermek 18 éves korig, +1 pótágy is elhelyezhető, ennek díja 5 EUR/nap). Összes nettó alapterület 70 nm. A háló helyiséghez tartozik egy terasz is. A nappali helyiségben egy kihúzható teljes értékű 2 személyes kanapé és egy teljesen felszerelt konyhapult található.

Ára: 80 Eur/nap

„XS”apartman 2 fő (28nm)

Az apartmanban 2 fő elhelyezésére van lehetőség (2 felnőtt). Összes nettó alapterület 28 nm. Az apartmanhoz tartozik egy terasz is. A stúdiólakás is teljesen felszerelt konyhával rendelkezik.

Ára: 50 Eur/nap

„M”apartman 2+2 fő (42nm)

2 különálló helyiség

2+2 fő elhelyezésére van lehetőség (2 felnőtt és 2 gyermek 18 éves korig). Összes nettó alapterület 42 nm. A háló helyiséghez tartozik egy terasz is. A nappali helyiségben egy kihúzható teljes értékű 2 személyes kanapé található.

Mindkét helyiség klimatizált.

Ára: 70 Eur/nap

„XL”apartman 2+2+2 fő (70+ nm)

2 hálószoba + nappali

Képek hamarosan! Teljesen hasonló az L apartmanhoz, + 1 hálószoba

4+2 fő elhelyezésére van lehetőség (4felnőtt és 2 gyermek 18 éves korig). Összes nettó alapterület 70 nm. A háló helyiséghez tartozik egy terasz is. A nappali helyiségben egy kihúzható teljes értékű 2 személyes kanapé található.

Mindkét helyiség klimatizált.

Ára: 100 Eur/nap

Magyar Apartmanok Qerret, Albánia

Rruga e Fshatrave Turistike, Qerret, Albania

GPS koordináta: 41°13’01.7″N 19°30’20.1″E/41.217127, 19.505590

4,8
Rated 4,8 out of 5
4,8 az 5 csillagból (34 értékelésből)
Kiváló82%
Nagyon jó18%
Átlagos0%
Szegényes0%
Nem ajánlott0%

Rated 5,0 out of 5

Sziasztok!Sokat gondolkoztam hogy lehetne megfogalmazni azt a csodát ami elénk tárult Albániában és arra jöttem rá hogy nincsenek rá szavak 😀Menjen mindenki aki teheti és élje meg személyesen! Sokan mikor meghallották, hogy hova készülünk nyaralni szinte 10 emberből 9-en vissza kérdeztek hogy HOVAA? Minimális elvárással és minden negatív komment ellenére éreztem hogy rosszabb nem lehet a Balatonnál sem árban sem élményben!Koszovóban 3 éve voltunk pár napra és tátva maradt a szánk .Párom kint szolgált de nem ismerte fel úgy újjá építették. Így gondoltuk Albánia sem lesz csalódás!Háát csalódás akkor ért bennünket mikor rájöttünk hogy sokszor vissza kell jönni annyi mindent nem láttunk 😀😀😀A szállás kényelmes, központi, a vendéglátóink nagyon kedvesek, segítőkészek!Ja és az árak 😀😀😀 4 giros 2 sör, 2 üdítő 4000 ft -ból kijött! Igaz ez nem étterem volt de beülős és nagyon kedves kiszolgálással!Szóval a mi mottónk vissza megyünk még nagyobb családdal és a barátok is kedvet kaptak rá!

Mi egy tíz fős társasággal voltunk július végén. Mindannyiunk nevében köszönjük a lehetőséget, csodásan éreztük magunkat nálatok. Aki bizonytalan és fél a balkáni körülményektől annak annyit írnék: ne féljetek Albániától, menjetek és érezzétek jól magatokat!

A szállás valóban remekül felszerelt, (konyhai eszközök, klíma stb.) Késtünk 2 órát egy baleset miatt, de érkezésünkkor is a helyszínen vártak bennünket. Aki előre kicsit is tájékozódik, könnyen odatalál! Közel a homokos és lassan mélyülő tenger, éttermi árak töredéke a magyar áraknak, vendégszeretőek, valóban szuper volt.

Köszönjük szépen még egyszer!

Sziasztok!

Hálás köszönet a közvetlen, segítőkész magyar vendéglátóinknak hogy 10 csodálatos napot tölthettünk egy szuper apartmanban a tengerpart közvetlen közelében!Sokat gondolkoztam hogy kellene röviden tömören megfogalmazni a sok pozitív élményt de rájöttem, vannak érzések amiket nem lehet szavakkal kifejezni csak MEGÉLNI! Ha csodát akarsz látni és nincs nagy elvárásod akkor mindent megkapsz Albániától amire nem is számítasz! A parton tisztaság, éttermek sora,kedves segítőkész emberek stb. Ne higyj a szóbeszédnek mert balkán!!!A Holt kanyont mindenképp nézd meg ,nagy élmény!Hiány érzet talán a gyerekekben volt hogy még nincs vízi szórakozási lehetőség pl.vízisí ,jetcky stb.Szerintem csak idő kérdése és lesz. Qerret nagyon fejlődő, folyamatos építkezés megy de nem volt zavaró!Tapasztald meg ,sok sok élményben lesz részed !Ja és nagyon olcsó!😀Mi biztos VISSZA Megyünk nagyobb társasággal!!Köszönjük szépen!❤❤❤❤

Ha tehetném 10 csillagot is adnék 🙂

Kiérkezéskor az első pozitív “sokk” után felocsúdva, már a 2. napon azon gondolkodtunk, IDE VISSZA KELL JÖNNI!!! Az apartman gyönyörű, modern, tiszta, mindennel felszerelt és közel van a tengerhez. Hálás köszönet Tamásnak a szülinapi ajándékért 🙂 Andris és Dávid is nagyon szuperek, kedvesek, segítőkészek és a szülinapom egy örök emlék marad! Köszönet a delfinért, a sok nevetésért, a jó hangulatért 🙂

A táj maga a csoda bárhová megy az ember és ezer arcát mutatja Albánia. Az árak nincsenek elszállva, megfizethető minden, egyedül az üzemanyag drágább mint itthon. Az albán közlekedés “kicsit” kaotikus, de meg lehet szokni egy idő után 🙂 (aki a bátrabb…. 🙂 Hatalmas élménnyel gazdagodva jöttünk haza, de már mennénk is vissza 🙂 (legalábbis én)

Aki még gondolkodik, hogy elinduljon-e Albániába, csak annyit mondok: HAJRÁ!!! Nem fogtok csalódni, maximum pozitívan 🙂

Móni

Mégegyszer nagyon köszönünk MINDENT 🙂

Sziasztok!

Utólagosan mondom, hogy sajnos csak 1 hétre mentünk! A szállás minden igényt kielégített, Enikő és Tamás is, bármikor a segítségünkre álltak. Az üzletekben, vendéglátó helységeken is kedvesek, vendégszeretőek. Az angollal el-el lehet boldogulni, főként a fiatalabbak beszélik. Amint észre vettem az olasszal még könnyebb dolguk van. 🙂 Nem kell nagy hűtőtáskával itthonról vinni szinte semmit, a kávé és az ételek is olyan áron vannak, mint itthon, vagy még olcsóbbak. 🙂 A tengerpart közel van, homokos, kényelmes napágyak ernyőkkel, tiszta a víz és még nekem is kellemes volt a hőmérséklete, hiába vagyok fagyos. Part mentén, a sétányon, mondhatni minden nap újabb és újabb éttermeket/bárokat próbáltunk ki, finom hal/tengeri herkentyű, tészta, pizza ételeket lehet itt is fogyasztani, jó áron. Ami sajnos drágább, az az üzemanyag, de még ígyis megéri vagy fakultatív programok keretében, vagy akár önállóan (Túristakártya megéri, köszönjük Enikő a tippet) is nekilátni, a hegységek valamint a riviéra és kisebb városok hangulata is megér pár nap tekergést. Nem kell tartani az úttól se odáig, az út talán Nis és a koszovói határ között volt kicsit döcögősebb, de nem rosszabb, mint itthon, simán kibirható, cserébe mikor beérsz albániába, a látvány lenyűgöz. A vezetési kultúrájuk, hát, érdekes, nem kell meglepődni semmin, főleg mikor 80as táblánál letolnak 120-szal. Ahhoz alkalmazkodni kell, hogy mindenki megy amerre lát, de nem agresszívak, ami ugye nem mondható el az itthoniakról. Biztonságban éreztem magam ott, jobban mint itthon, főként este, egy hét után teljesen nyugodt, kipihent lettem. Bátran ajánlom mindenkinek, hogy vágjon bele!

A – Jövőre is megyünk!!! – gondolat azt hiszem a nyaralásunk m❤️ásodik napján született meg és hazaérkezésünk után is megmaradt azokkal a felejthetetlen képekkel, érzésekkel, amit Albániából hazahoztunk. Tiszta, csodaszép tengerpart, szuper szállás IKEA eszközökkel, mosógéppel stb. felszerelve. Enikő, Tamás, András mint régi ismerősöket, úgy fogadtak. Már csak a raki /helyi isteni szőlőpálinka/ welcome drinkkel egészíteném ki. Fölösleges volt bevásárolni, mert jön a „komolyan ennyiért ettünk, kávéztunk??? 😀” kérdés. A tengerpart az olasz széles homokos partokra emlékeztet minden kényelmükkel, kevésbé zsúfoltan, tarkítva olyan színes elemekkel, amit csak két kultúra kelet és nyugat találkozása teremthet. Sokat csodálkozunk, nevettünk, imádtuk a helyieket, akiket kevésbé érintett meg a mi „fejlett” világunk önzése, sietése, kapzsisága. Van mit tanulnunk egymástól…2020-ban issss. ⛱️😀

Rated 5,0 out of 5

Sziasztok Kedves Albániába készülő honfitársaim! Ha még gondolkodtok rajta hogy nekiinduljatok-e vagy sem? a válasz mindenképp igen! Az út nem rövid,de annál csodálatosabb! Ahogy egy előttem szólónál olvastam,egyszer mindenképp érdemes végigmenni autóval ezen az úton,mert csak ámulsz milyen gyönyörű! Qerretben a családommal voltam. Egy fantasztikus hetet töltöttünk el itt! Az apartmanokról bővebben nem is írnék,mert minden információ tökéletesen fedi a valóságot amit az Albánia magyarul vagy az albaniaszallas.hu oldalon olvashattok! Tiszta,kényelmes,modern stílusú,nagyon szép!/De tényleg mint a képeken!/mindennel felszerelt ami kellhet egy nyaraláshoz!Közel a tenger,homokos part,sok hullám és sekély-ami gyerekkel érkezőknek is tökéletes! Nagyon közel van egy kisbolt ,ahol nagyon jók az árak és szinte bármit megvehetsz,mert jól felszerelt!A parton az ágybérlés nagyon jó áron van,és ha kedved szottyan egy sört meginni vagy enni bármit,tedd meg ott nyugodtan,mert teljesen elérhetőek az árak. Jobb mint nálunk és nem a Balatonról beszélek! A szállás mellet van egy kis étterem,nagyon jó ízekkel és nagy vendégszeretettel, ami nálunk Magyarországon valljuk be kihalóban van! / Mi zömében itt étkeztünk és kávéztunk. Presszó kávé nincs 150!!! ft és jó erős!Nem érdemes kávéfőzőt vinni! / Na és akkor most a lényeg! íMeg kell mondjam soha nem volt részem egy nyaralás során sem ilyen kedves ,segítőkész, minden problémát megoldó emberekkel mint akik itt dolgoznak! Szándékosan nem használtam a személyzet szót,mert ők segítők ott! A magyarok segítői egy idegen országban, amiről szinte semmit nem tudunk,csak megyünk aztán majd lesz valami! 1000 kérdést tettünk fel nekik mindenben próbáltak és tudtak is segíteni! Enikő&Tamás Nem tudjuk eléggé megköszönni,hogy ennyi időt szántatok ránk!András neked külön mindenért! Minden percét élveztük az ott töltött időnek,ami persze kevés volt,de nem tudtuk mi vár ránk,úgy ahogyan most te sem tudod ezért olvasod a véleményeket ! Vágj bele nyugodtan és nemfogsz csalódni! Ez az oszág tele van meglepetésekkel és ezt látnod kell!Látnod kell a csodás hegyeket, a fantasztikus tengert,érzékelni az albán emberek vendégszeretetét! A magyarokat különösen szeretik és egyáltalán nem szemtelen vagy agresszív módon!/Ne higgyj a rémhíreknek! A közbiztonság jobb mint nálunk!/…és látnod kell egyes helyeken a szegénységet is igen,hogy tudd és értékeld hogy milyen jó is az életed!ui: A fakultatív programokat ajánlom ! Busszal hoznak visznek és nem drágán! Nem kell vezetned ,ők ismernek ott mindent rengeteget tudnak az országról és az albánokkal közös történelmünkről.Magánakcióban is szuper volt Kruja,de legközelebb nem hagyjuk ki ,hogy veletek menjünk!Nagyjából ennyi! Jó utat kívánok mindenkinek!